Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hé Bierenvriend, hoe kunnen we je helpen?

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen?

Nadat je het bestelproces hebt doorlopen en de betaling hebt afgerond ontvang je een mail met de bestelbevestiging. Mail niet ontvangen? Check eerst even je spam. 

Tot wanneer kan ik mijn bestelling annuleren?

Dit kan tot het moment dat wij de bestelling hebben overgedragen aan de bezorgdienst (DPD). Daarom raden wij aan om eventuele wijzigen z.s.m. na de bestelling aan ons door te geven via info@bierenvrienden.nl 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verstuurd?

Wij streven ernaar de bestelling binnen 48 uur over te dragen aan onze standaardvervoerder (DPD).

Kan ik veilig bij jullie betalen?

Zeker! De betalingen op onze website zijn beveiligd.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bij ons kun je veilig betalen met iDeal en Creditcard.

Kan ik mijn bezorgadres aanpassen?

Dit kan tot het moment dat wij de bestelling hebben overgedragen aan de bezorgdienst (DPD). Daarom raden wij aan om eventuele wijzigen z.s.m. na de bestelling aan ons door te geven via info@bierenvrienden.nl 

Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket geleverd?

Onze standaardvervoerder is DPD. 

Kan ik mijn pakket volgen?

Wanneer de vervoerder het pakket heeft verwerkt, ontvang je een track & trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen voor het verwachte bezorgmoment.

Wat is de gemiddelde levertijd?

De gemiddelde levertijd ligt tussen de 2 a 3 werkdagen. Dit is afhankelijk van het bestelmoment (dag en tijd) en capaciteit bij de bezorgdienst. In drukke periodes zoals december is het mogelijk dat de bestelling vertraging oploopt. Wees daarom op tijd met bestellen.

Betaal ik bezorgkosten?

Je bestelling wordt gratis bezorgd.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Ongebruikte bestellingen kunnen geretourneerd worden naar Frans Halsstraat 3A, 3443 TA te WoerdenGraag ontvangen wij ook een mail met de reden van terugsturen (info@bierenvrienden.nl)

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn order retourneren?

Als de inhoud van de bestelling ongebruikt is kun je jouw order binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

Mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?

Stuur ons een bericht via de contactpagina. Dan zoeken we samen naar een oplossing.

Wanneer wordt mijn betaling teruggestort?

Zodra wij het product (ongebruikt) retour hebben ontvangen, zullen wij binnen 48 uur de gelden terugboeken.

Wie betaalt de retournering?

Het retourneren van een bestelling is voor eigen rekening.

Is de Bierproef een eenmalig spel?

Nee, integendeel. Er komen meerdere edities van de Bierproef en deze edities bevatten andere bieren, teksten en vragen. Het speelbord en de pionnen kun je bewaren voor de volgende keren in de bijgeleverde envelop. 

Wanneer komen er meer edities van de Bierproef?

Wij streven ernaar om minimaal eens per half jaar een nieuwe editie van de Bierproef uit de brengen. Schrijf je in voor de nieuwsbrief en volg ons via instagram om op de hoogte te blijven.

Voor wie is de Bierproef?

Wil je je smaakpapillen ontwikkelen, meer over bier(proeven) leren of gewoon een leuke avond hebben met je vrienden of familie onder het genot van lekkere bieren? De Bierproef is voor iedereen vanaf 18 jaar, bierkenner of niet! 

Met hoeveel vrienden kan ik de Bierproef spelen?

De Bierproef speel je met 4 – 6 personen.

Wil je de Bierproef met een grotere groep spelen? Dat kan! Een optie is om meerdere boxen te bestellen afhankelijk van het aantal personen (8-12 pers. = 2 boxen). Is de groep groter dan 12? Neem dan even contact met ons op via het contactformulier voor de mogelijkheden.

Hoe speel je de Bierproef?

We verwijzen je graag door naar onze productpagina. 

Wat dragen jullie bij aan de maatschappij?

Bierenvrienden doneert voor elk bier dat jij van ons drinkt €0,10 aan een goed doel dat zich inzet tegen eenzaamheid. Dit doen we samen met onze Bierenvrienden!

Hoe worden de goede doelen bepaald?

Ieder jaar zullen we jouw stem vragen voor de goede doelen waaraan wij het geld zouden moeten doneren. Houdt hiervoor onze Instagram en/of nieuwsbrief in de gaten.

Hoe houden jullie oog voor milieu en omgeving?

Dit doen wij op verschillende manieren. We verwijzen je graag door naar onze pagina over maatschappelijke bijdrage. 

Waar kan ik terecht voor andere vragen?

Voor andere vragen kun je ons contactformulier gebruiken (link). Stel hierin je vraag of laat een belverzoek achter. Wij streven ernaar om binnen 48 uur met een reactie te komen.  

Waar kan ik mijn klacht indienen?

Heb je een klacht? Dat willen wij Bierenvrienden goed met je afhandelen. Je kunt deze indienen door gebruik te maken van het contactformulier op de contactpagina of een mail te sturen naar info@bierenvrienden.nl. Wij proberen binnen 48 uur te reageren..

Staat je vraag er niet tussen?

Neem contact met ons op via onderstaande button.

Contact ons

Vrienden worden?

Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang als eerste proeftips,  kortingen en ander nieuws.